اداری و مالی
1398/6/13 چهارشنبه
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه کارکنان تشریح کرد:
رشد دو برابری تسهیلات دهی صندوق قرض الحسنه کارکنان/ گزارش عملکرد صندوق

.

اصغر ابوالحسنی با تاکید بر لزوم شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح به اعضای صندوق قرض الحسنه کارکنان، گزارش عملکرد این صندوق را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه کارکنان گفت: در حال حاضرتعداد کل اعضای صندوق قرض الحسنه در سراسر کشور بالغ بر 9732 نفر است و در پایان سال 1397 کل سرمایه صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه پیام نور بالغ بر 430 میلیارد ريال بوده است که به کمک آن، صندوق تاکنون توانسته است با اعتبارسازی حدود 2000 میلیارد ریالی، به اعضا تسهیلات بپردازد.
وی در خصوص میزان تسهیلات اعطا شده با عنوان اینکه در سال های قبل به طور متوسط در هر سال کمتر از 1500 فقره تسهیلات پرداخت می شده است،  اذعان داشت: از ابتدای سال 97 تا پایان همان سال با یک جهش مناسب بیش از 3500 نفر در کل کشور از وام قرض الحسنه استفاده کرده اند و بیش از 310 میلیارد ریال اعتبار در اختیار استانها قرار گرفته و تقریبا تمامی اعضا از وام قرض الحسنه برخوردار شده اند.
عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق قرض الحسنه کارکنان افزود: در جهت ارتقاء سطح رفاه همکاران ، علاوه بر پرداخت وام قرض الحسنه به اعضا،مبلغی  بالغ بر 135  میلیارد  ریال نیز در قالب تسهیلات به مزدوجین ، شرکتی ها ، زایمانی ها ، علی الحساب ووام خرید خودرو پرداخت شده است .
وی با اشاره به جزئیات عملکرد این صندوق گفت: کلیه اعضا جهت اطلاع از جزئیات و انواع قراردادهای صندوق برای پرداخت تسهیلات می توانند به فایل گزارش عملکرد(ذیل) مراجعه کنند.

گزارش صندوق
 


 
امتیاز دهی