فرهنگی
1398/11/21 دوشنبه
دکتر ناجی در اختتامیه جشنواره دانشجویی سمنان خبر داد:
برای اولین بار در کشور موضوع دانشگاه اخلاقی در دانشگاه پیام نور اجرایی می شود

.


اختتامیه دومین جشنواره دانشجویی دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور با حضور معاون فرهنگی و معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور در سمنان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر ناجی معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور در اختتامیه دومین جشنواره دستاورهای دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانشگاه پیام نور استان سمنان در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنوراه دومین رویداد ملی دانشجویی دانشگاه پیام نور است که در  راستای اهداف والای امام راحل و جوانان شهید این مرز و بوم در زمینه علمی و فرهنگی برگزار شد.
وی با تاکید بر نقش دانشگاه در اقتدار کشور گفت: این جشنواره ها برای داشتن ایران قوی می باشد ایرانی که در عرصه علم، فرهنگ، دفاعی و در سایر عرصه ها از دل دانشگاه روییده می شود.
دکتر ناجی ادامه داد: دانشگاهیان می تواند در کنار سایر اقشار و سایر کنشگران عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دل مردم نفوذ کنند و موجب ایجاد وحدت و همبستگی  ملی شوند.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور ادامه داد: در عرصه دانشگاه، دانشجو به عنوان یکی رکن محکم و حیات آفرین می باشد که در تلاشیم علاوه بر حضور دانشجو در حوزه آموزشی و پژوهشی در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز آنها را مقتدر بار بیاریم.
وی درباره کیفیت این جشنوراه افزود: اقتدار علمی، فرهنگی و پژوهشی را در غرفه های دانشجویان  شاهد بودیم که این اتفاق مهم نتیجه اتحاد دانشجو، مدیریت دانشگاه و اساتید بوده است.
وی درباره همکاری اساتید علمی دانشگاه با انجمن ها و کانون های دانشجوی گفت: از سال گذشته تاکنون با بهره گیری از اعضای علمی به عنوان مشاوران کانون ها و انجمن ها علمی توانتستیم یک پیوند ایجاد کنیم و به دنبال عمیق تر شدن این پیوند مدیریت و انجمن ها و کانون های دانشجویی هستم.
وی گفت: همایش صلح برای پیوند بین انجمن ها و کانون های دانشجویی و اساتید در ایلام و قزوین برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی دانشگاه با تاکید بر نقش دانشگاه در وحدت آفرینی رویدادهای اخیر کشور گفت: دانشگاهیان ما عادلانه، نجیبانه در رخدادها اخیر کشور نقش آفرینی کردند  و وظیفه اجتماعی خود را انجام دادند.
وی ادامه داد: برای داشتن ایران قوی در کنار دانشگاه اجتماعی و سایر مهارت ها، ما یاید مروج دانشگاه اخلاقی نیز باشیم که در این دانشگاه ها انسان دارای ارزش باشد.
دکتر ناجی ادامه داد: در برنامه های فرهنگی سال ۹۹  برای داشتن ایران قوی موضوع دانشگاه اخلاقی را مد نظر قرار خواهیم داد.
وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور میزبان بخش دانشگاهی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سال ۹۹ شد از نویسندگان، عالمان، اساتید و دانشجویان می خواهیم که طرح های خود را برای نمایشگاه در بخش دانشگاهی ارسال کنند.

 
امتیاز دهی