فرهنگی
1398/10/1 یکشنبه
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:
دانشگاه پیام نور در رتبه بندی های مطرح کشوری و جهانی جایگاه ویژه ای دارد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، چهارمین جشنواره تقدیر از یکصد دانشجوی برتر علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام نور استان کرمان به همراه تجلیل از برگزیدگان دومین المپیاد دانشجویی، برگزار شد.
دکتر پور ابراهیمی در این مراسم، به تنوع اقدامات علمی و فرهنگی در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور اقدامات بسیار موثری در حوزه های مختلف انجام داده و با کسب رتبه های علمی خوب، جایگاه ویژه های در رتبه بندی های مطرح کشوری و جهانی قرار دارد.
وی دانشگاه پیام نور را پیشرو در عرصه فعالیت علمی کشور خواند و افزود: امروز باید توسعه کیفی در دستور کار باشد تا همچنان این دانشگاه بتواند با عمق بخشیدن به فعالیتهای علمی همچنان نقش پر رنگ و موثر خود را در ارائه آموزش عالی کشور داشته باشد.
 نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گریزی هم به مسائل اقتصادی کشور زد و ادامه داد: مشکات اقتصادی سالهای اخیر نتوانست مانع از رشد و پیشرفت جوانان کشور ما شود و همچمنان مسیر رشد و توسعه پیش پای جوانان کشور ما به ویژه نخبگان جوان دانشگاهی قرار دارد و امیدواریم با تلاش و مجاهدت شما جوانها همچنان روحیه اعتلای علمی و فرهنگی را که امروز در دنیا با افتخار از آن نام می بریم، به پیش ببریم.
گفتنی است در حاشیه این مراسم لوح سپاس تقدیراز خیِّر ورزشیار کشور، حاج محمد صنعتی به فرزندشان اعطاء و از مساعدت ایشان در برگزاری برنامه مختلف ورزشی دانشگاه تجلیل شد.

 
امتیاز دهی