فرهنگی
1398/9/4 دوشنبه
معاون فرهنگی ،اجتماعی ودانشجویی دانشگاه پیام نور خبرداد:
راه اندازی خانه نشریات در مراکز استانی دانشگاه پیام نور

.

دکتر محمد هادی امین ناجی در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با دبیران انجمن ها،کانون ها و تشکل های دانشجویی  از راه اندازی خانه نشریات در دانشگاههای پیام نور مرکز استانها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ؛ محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور و محمد هادی عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ضمن بازدید میدانی از امکانات دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی و مرکز بیرجند با دبیران انجمن ها،کانونها و تشکل های دانشجویی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر امین ناجی در این دیدار دانشجو  را موتور محرک و پرثمر جامعه توصیف کرد .

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج افزود: موضوع انجمن ها، کانون ها و تشکل ها مقوله ایست که فعالیت در آن، در زندگی خود شخص و آینده جامعه تأثیر گذار است و در صورت قرار گرفتن در مسیر درست موجب بهبود اموروبه نفع مردم خواهد بود.

دکتر امین ناجی اظهار داشت:ویژگی یک دانشجوی خلاق و فعال، آفرینش هنر است وانتظارمی رود دانشجویان دانشگاه پیام نور ضمن حضور چشمگیر در جشنواره های پیش رو(تئاتر،موسیقی،حرکت،رویش ، تیتر11 و...) در فعالیت مثمرثمر خانه نشریات که در دانشگاههای پیام نور مراکز استانی راه اندازی خواهد شد،نقش آفرین باشند.


 
امتیاز دهی