فرهنگی
1398/8/27 دوشنبه
با حضور مدیر کل فرهنگی و دانشجویی محقق شد
افتتاح دبیرخانه کانون های هلال احمر دانشجویان پیام نور کشور

.



دبیرخانه کانون های هلال احمر دانشجویان دانشگاههای پیام نور کشور با حضور مسئولین سازمان مرکزی و ستاد استان همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم ( ص ) ، افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی: دکتر محمدی مدیر کل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت : استان آذربایجان شرقی دربین دانشگاه های پیام نور همواره جزو استانهای برتر در جشنواره های مختلف فرهنگی و دانشجویی است و معمولا درصد بالایی از عناوین و جوایز را به خود اختصاص می دهد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت های کانون های مختلف دانشگاه پیام نور ، از برنامه ریزی کامل برای همه گیر شدن این فعالیت ها بر اساس علایق دانشجویان خبر داد و گفت : امیدوارم در سفر بعدی خود به استان آذربایجان شرقی شاهد ایجاد و فعالیت کانون هلال احمر در تمامی مراکز و واحدهای استان آذربایجان شرقی باشم .
گفتنی است دراین مراسم  دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از حضور مسئولین سازمان و اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی دانشجویان در قالب کانون های مختلف ، گفت : استان آذربایجان شرقی همواره یکی از استان های برتر در فعالیت های فرهنگی در بین دانشگاههای پیام نور کشور بوده و کانون هلال احمر این دانشگاه یکی از فعال ترین کانون هایی هست که در حال فعالیت است .
وی با اشاره به ماهیت ذاتی و فلسفه کاری هلال احمر در کشور و سطح بین المللی ، اعضای این کانون و فعالین آن را جزو انسانهای فداکار و از خود گذشته دانسته و گفت : دانشجویان و سایر اقشار مردم که حاضر به فعالیت در این حوزه هستند واقعا الهام بخش زندگی و فداکاری و شجاعت هستند و امیدوارم بتوانیم با حمایت از این جوانان آینده ای روشن را برای آنان رقم بزنیم .
شایان ذکر است کانون هلال احمر مرکز تبریز با حدود 300 نفر عضو فعال ، در حال حاضر آماده اعزام به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی جهت کمک به هموطنان خود هستند.


 
امتیاز دهی