فرهنگی
1398/6/24 یکشنبه
مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور :
لزوم هم افزایی اساتید در حل مسائل جامعه

.

دکتر پارسا با عنوان اینکه اساتید دانشگاه پیام نور مجموعه ای متدین و انقلابی هستند، افزود: تجلی فعالیت های دینی اساتید دانشگاه پیام نور بیش از سایر دانشگاه ها است چرا که ما معتقدیم اساتید علاوه بر فعالیت علمی باید در بعد دینی و معنوی نیز اهتمام ورزند و همچنین لازم است در حل مسائل جامعه هم افزایی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور امروز در نشست کشوری مسئولان بسیج اساتید این دانشگاه که با موضوع « جنبش استادی، الزامات و ظرفیت ها» در سازمان مرکزی برگزار شد، بر هم افزایی بسیج اساتید در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: اساتید دانشگاه موتور پیشرفت فعالیت در دانشگاه ها و عنصر موثر در اجتماع هستند.
وی به مهم ترین فعالیت ها و وظایف ذاتی دفاتر هماهنگی در دانشگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه هایی که مانند دانشگاه پیام نور دارای یک ستاد متمرکز و صف هستند می توانند نقش ویژه ای در توسعه فعالیت ها داشته باشند .
وی ساماندهی و کمک به مجموعه مراکز دانشگاه پیام نور را در تداوم فعالیت کانون ها و ایجاد دفاتر جدید دانست و گفت: در حال حاضر 31 کانون در 31 استان دانشگاه پیام نور فعال شده و این دانشگاه با حدود 4 هزار عضو هیات علمی،قریب 400 هزار دانشجو و 500 مرکز و واحد می تواند نقشی بسیار تاثیرگذار در پیشبرد اهداف انقلاب داشته باشد.
دکتر پارسا، ایجاد کارگروه های مسئله محور،  توجه و دقت به ایجاد کرسی های نقد و نظر، فعال شدن بسیج در مرکز دکتری دانشگاه پیام نور، ایجاد تشکیلاتی برای معاونین به منظور بررسی و تحلیل مسائل جامعه و کمک به سیل زدگان را از مهم ترین فعالیت های بسیج اساتید عنوان کرد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی در حوزه بین الملل و دارا بودن قریب 40 نمایندگی و همچنین مرکزیت شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام، می تواند در خدمت مجمع جهانی بسیج اساتید باشد.
وی در پایان از برگزاری همایش اربعین پژوهی در این دانشگاه خبر داد و  ابراز امیدواری کرد: اساتید بسیجی با هم افزایی بیشتر بتوانند در جهت تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های موثر بردارند.

 
امتیاز دهی