فرهنگی
1398/6/6 چهارشنبه
دکتر امین ناجی در مراسم جشن دانش آموختگان استان چهارمحال و بختیاری :
اولویت طرح های اشتغال آفرین با دانش آموختگان دانشگاه پیام نور

.

به گزارش روابط عمومی ، مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری  که در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد ، دکتر امین ناجی معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی ضمن تبریک جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان این دانشگاه گفت : دانشجویان دیروز ، دانش آموختگان امروز این نکته را باید مد نظر قرار دهند که این پشتیبانی خانواده های خود بوده است که امروز فارغ از هر مقطع و رشته ای در این جایگاه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه اميدوارم روز فارغ التحصيلي نقطه آغازي از فرجام اين دوره و آغاز به دوره اي جديد باشد افزود : ما در دوران دانشجویی باید بدانیم چه چیزی رافرا میگیریم که  بعداز  دانش آموختگی همان را سر لوحه کار خود قرار داده و به زیست و تجربه جدید دست پیدا کنیم.

دکتر امین ناجی در ادامه با اشاره به فضای پر جاذبه  مجازی گفت : یک دانش آموخته برای برخورد ومواجه با این فضای پرقدرت وجذاب بایدآمادگی داشته باشد، باید دقت کند تا مغلوب آن فضا نباشد بلکه فعال در آن فضا باشد یعنی هم نقد کند هم تشریح و هم تولید که ما این را سواد رسانه ای می نامیم.

وی  با اشاره تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با معاونت روستای نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت : دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در اولویت حمایت از طرح های کارآفرین تا مرز صد میلیون تومان می باشند که در درون خود استان بدون سیکل فرا استانی پشتیبانی خواهند شد .

وی افزود: اولویت طرح های اشتغال آفرین با دانش آموختگان دانشگاه پیام نور است، دانشگاه پیام نور تمامی دانشجویانی را که درمقاطع تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند را از طریق ارائه وام های مختلف پشتیبانی کرده که دغدغه پرداخت شهریه خود را نداشته باشند.


 
امتیاز دهی