اخبار
1398/10/22 یکشنبه
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
بار مسئولیت ارتقای دانشگاه سبز بر دوش ادارات پشتیبانی/ حمایت از ساماندهی و جابه جایی نیروهای انسانی

.

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با عنوان اینکه ساماندهی نیروهای انسانی و تامین نیرو از دانشگاه ها دیگر فرصتی برای رفع نیازهاست، گفت: وزارت علوم از جابه جایی افراد در دانشگاه هایی که نیازمند نیرو هستند، حمایت می کند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر خراسانی امروز در سومین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه یک که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد،  از اخذ 6 هزار مجوز استخدام اعضای هیات علمی خبر داد و گفت:  از این تعداد، 4 هزار مجوز  به اعضای هیات علمی دانشگاه ها که دارای سابقه طولانی بوده و هنوز کد شناسه استخدامی نداشتند، اختصاص یافت.
وی همچنین با تاکید بر لزوم ارتقای مدیریت سبز در دانشگاه ها ، اظهارداشت: بار اصلی مسئولیت ارتقای دانشگاه سبز بر دوش ادارات پشتیبانی دانشگاه ها است و باید در توسعه فضای سبز و صرفه جویی در مصرف آب، برق، انرژی و کاغذ اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم آموزش را لازمه ارتقای نیروی انسانی در هر سازمان دانست و گفت: در پیشرفته ترین دانشگاه های دنیا، آموزش های لازم برای نیروها درنظر گرفته می شود و برای افزایش تناسب شغلی باید آموزش های لازم به نیروها ارائه شود.
وی تصریح کرد: دانشگاه ها می توانند با همکاری و هم افزایی بیشتر امکان ارائه این آموزش ها را با توجه به تخصص هر دانشگاه و رشته های موجود به نیروها ارائه دهند .
 

 
امتیاز دهی