اخبار
1398/9/14 پنجشنبه
حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات:
سطح برگزاری المپیاد های ورزشی در دانشگاه پیام نور استاندارد است

.

نماینده مشهد کلات در مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو پسران که در سالن ورزشی امام رضا (ع) دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) به موضوع ورزش و اهمیت ورزش پرداخت و گفت: برای ما ضرورت اقتضا می‌کند که زیرساخت های لازم و اقدامات مناسب انجام بدهیم و صرفا بیان شعارگونه مطالب موضوعیت ندارد.
وی افزود: ما مسئولین باید با فراهم کردن مقدمات به فراگیر شدن ورزش کمک کینم چرا که به یقین این سرمایه گذاری باعث رفاه در جامعه میشود.
وی با اشاره به مصوبات مجلس در خصوص ورزش ادامه داد: ما تلاش کردیم تا در مجلس افزایش مناسبی در بحث سرانه ورزش داشته باشیم را بالا ببریم و در این خصوص نگاه ما صرفا به سمت ورزش های قهرمانی نیست. وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی در خصوص تحت پوشش قرار گرفتن بخش های مختلف جامعه در حوزه ورزش افزود: پیش بینی ها و اصلاحاتی انجام شده و حتی  اساس نامه مستقل جهت پارالمپیک در مجلس و در کمیسیون بررسی و به سرانجام رسید و در خصوص اساس نامه وزارت خانه ورزش و جوانان هم آخرین اصلاحات انجام شده است. وی افزود: پیش بینی اعتبارات ۲۷ صدم درصد از کل اعتبارات کشور در حوزه ورزش و جوانان در سال گذشته در بودجه کشور گنجانده شد که توانست روح جدیدی به پروژه های نیمه تمام ورزشی در نقاط کشور بدمد. 
پژمان فر در خصوص مسابقات ورزشی تکواندو قهرمانی دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور نیز افزود: این رویداد ورزشی که در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور انجام شده است در یک سطح خوب و استاندارد انجام می شود و امیدواریم بتوانیم در مسابقات دانشجویی در حوزه بین الملل سهمی از این دانشگاه داشته باشیم و عزیزان بتوانند در مسابقات دانشجویی ره آورد خوبی داشته باشد و باعث افتخار جامعه باشند.

دکتر نژاد علی رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی نیز در ابتدای این مراسم با اشاره با لزوم برگزاری چنین رویدادهایی به منظور شناسایی نخبگان ورزشی افزود: آینده متعلق به شماست و ورزش مشابه هر کاری که در طول عمر انجام میدهد ممکن است که مزایا و معایبی داشته باشد که به نظر من در ورزش آنچه وجود دارد حسن است.
وی ادامه داد: انشاءالله الگوهایی برای  همسن خود باشید و  این روحیه ورزشی را به جامعه منتقل کنید.
وی افزود: حذف تفکرات منفی با منش های اجتماعی از حسن های ورزش است که انسان را به سمت بهزیستی ذهنی سوق میدهد.

 
امتیاز دهی