اخبار
1398/9/12 سه‌شنبه
مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم در جمع دانشجویان پیام نور تبریز :
دانش آموخته های دانشگاه پیام نور در جای جای ایران اسلامی سند افتخار این دانشگاه هستند

.

مهندس عسگری گفت : دانش آموخته های دانشگاه پیام نور در جای جای ایران اسلامی سند افتخار این دانشگاه هستند و استعدادها و پتانسیل های بسیار زیادی در این دانشگاه وجود دارد. 
مدیر کل فرهنگی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در جمع دانشگاهیان و دانشجویان پیام نور استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از توجه مسئولین دانشگاه در اهتمام به مسائل فرهنگی، به تشریح اهمیت دانشجو در دانشگاههای پیشرو و لزوم بهره مندی از این نسل پرتوان پرداخت و افزود : دانشجو به عنوان وجه قالب باید در مسائل مختلف کشور و رفع کمبود ها و جبران عقب ماندگی ها ارائه طریق نماید و در همه حال کمک و دستیار مسئولین باشد تا دانشگاه و کشور به اوج قله های رفیع موفقیت برسد.
مهندس عسگری با بیان اینکه مجموعه های دانشجویی سرمایه اجتماعی کشور هستند ، گفت : باید قدر این جوانان را به عنوان پویاترین و خلاق ترین قشر جامعه بدانیم و راهبرد اصلی محقق شدن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب استفاده از عمل و اندیشه جوانان است که اگر بتوانیم با استفاده از این نیروی عظیم، فرهنگ گفتگو را احیاء کرده و متناسب با ساختار فرهنگی و ذیل هویت ملی ایرانی تولید محتوا کنیم ، قطعا حرکت های شایسته ای در راستای اعتلای بیش از پیش ایران عزیز اسلامی شاهد خواهیم بود.
وی یادآور شد: دانشگاه اجتماعی و سودمند نسبت به مسائل پیرامون خود نمی تواند بی تفاوت باشد و نمی توان در این دانشگاه دانشجو بود و نسبت به مسائل مختلف کشور بی تفاوت ماند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی نیز با عنوان اینکه این دانشگاه در فعالیت های فرهنگی جزو دانشگاههای پیشرو و برتر کشور و استان بوده ، افزود: فعالیت گسترده و کسب رتبه های برتر کشوری توسط تشکل ها ، انجمن ها و کانون های علمی و دانشجویی این استان موید این موضوع است .
دکتر معصومی با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در مسابقات اخیر قرآن و عترت و نیز فعالیت بیش از 44 نشریه دانشجویی در دانشگاه ، گفت : اعتقاد داریم که اگر از نیروی جوانی و خلاقیت آنان بتوانیم به نحو احسن استفاده کنیم و فضا و بستر را برای آنان فراهم کنیم ، شاهد رشد و تعالی در همه حوزه ها خواهیم بود.
در این نشست صمیمی نمایندگان دانشجویی نظرات ، دیدگاهها و دغدغه های خود در خصوص مسائل فرهنگی را بیان کرده و خواستار حل برخی مشکلات و رسیدگی از سوی مسئولین شدند .  

 
امتیاز دهی