اخبار
1398/7/23 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
شرایط بازگشت به تحصیل و بخشودگی بدهی دانشجویان دانشگاه پیام نور

.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به شرایط بازگشت به تحصیل و بخشودگی بدهی دانشجویان عدم مراجعه دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه تسهیلات جدیدی را برای این دانشجویان ، فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی با عنوان اینکه هدف دانشگاه فراهم آوردن بسترهای ادامه تحصیل برای تمامی داوطلبان ورود به عرصه آموزش عالی است، افزود: محدودیت های مالی نباید مانع پیشرفت تحصیلی جوانان کشور باشد و از این رو دانشگاه پیام نور به استناد پنجاه و دومین نشست هیات امنای دانشگاه در راستای امکان ادامه تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 96 و قبل از آن که برای ادامه تحصیل و ثبت نام مراجعه نکرده‌اند، ضمن بخشودگی بدهی امکان ثبت نام و ادامه تحصیل این دانشجویان را فراهم کرده است.
وی افزود: دانشجویان عدم مراجعه برای ادامه تحصیل باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای مورد نظر خود  ارائه دهند و برای ترم‌های عدم مراجعه این دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه برای این دانشجویان منظور می‌شود.
دکتر زمانی با عنوان اینکه این مصوبه شامل دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور نمی شود، گفت: مدت اجرای این بخشنامه از نیمسال اول 99-98 تا پایان 15بهمن ماه سال 98 است و بعد از این تاریخ امکان استفاده از بخشنامه وجود نخواهد داشت.

 
امتیاز دهی