اخبار
1398/7/20 شنبه
امام جمعه کرمان در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور مطرح کرد:
مدیریت زمان تحصیل با مشارکت دانشجو و توسعه سطح علمی از ویژگیهای دانشگاه پیام نور است

.

 دکتر زمانی و هیات همراه در ادامه سفر به استان کرمان با  حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.
 به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی  سلیمانی در این دیدار با عنوان اینکه مدیریت زمان تحصیل با مشارکت دانشجو و توسعه سطح علمی از ویژگیهای دانشگاه پیام نور است، گفت :بسیاری از دانش آموختگان برای دستیابی به اشتغال و بهره گیری از  دانش خود در عرصه  کسب وکار با مشکل روبرو هستند و مسئولان به ویژه مسئولان دانشگاهی باید برای حل این مشکل  چاره اندیشی کنند.
دکتر  محمد رضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور کشور نیز گفت: :مهارت آموزی دانشجویان برای فراهم کردن زمینه های اشتغال در اولویت قرار گرفته و بر اساس تفاهم نامه این دانشگاه با معاونت روستایی ریاست جمهوری برای  اشتغالزایی دانش آموختگان در ۷ استان کشور از جمله کرمان به صورت پایلوت تسهیلات اعطا می شود.
 زمانی افزود: برای کمک به تحصیل دانشجویان کم بضاعت در مناطق محروم نیز توافقی با بنیاد برکت امضا شده تا به دانشجویان مستعد وام بلاعوض و یا با کارمزد صفر درصد پرداخت شود.
 وی با اعلام آمادگی این دانشگاه برای برگزاری آزمون‌های الکترونیک و بر خط( آنلاین) در دیگر مراکز علمی  افزود: آموزش ها و آزمون های الکترونیک برای کمک به محیط زیست در این دانشگاه در حال توسعه است و سال گذشته آزمون بیش از ۵۵۰ هزار نفر به صورت آنلاین برگزار شد .
 رئیس دانشگاه پیام نور همچنین گزارشی از وضعیت کلی دانشگاه ارائه کرد و افزود: این دانشگاه با ۴۰۰ هزار دانشجو و ۴ هزار نفر هیئت علمی بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و همچنین ۴۰ نمایندگی بین المللی دارد که در آنها نیز ۷ هزار نفر دانشجو مشغول به تحصیل می باشند.

 
امتیاز دهی