اخبار
1398/6/25 دوشنبه
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:
کسب 22 رتبه دورقمی توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور در المپیاد علمی دانشجویی کشور

.

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت : اردوان حسینی رتبه 3 رشته زبان و ادبیات فارسی، سامان صحرائی رتبه 5 رشته علوم تربیتی، علی آخوندیان امیری رتبه 12 رشته مهندسی کامپیوتر و علی اصغر شفیعی رتبه 15 رشته الهیات و معارف اسلامی را در مرحله نهائی المپیاد کسب نموده اند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر امین ناجی ادامه داد : از 24 داوطلب دانشگاه پیام نور که به مرحله نهائی راه یافته اند 18 نفر از آنها رتبه زیر 40 و 4 نفر رتبه زیر 15 را کسب نموده اند.
وی خاطر نشان کرد: دانشجویان راه یافته به مرحله نهائی از رشته های؛ زبان و ادبیات فارسی – رشته الهیات و معارف اسلامی– روانشناسی ،مهندسی صنایع –علوم جغرافیا، علوم تربیتی، مهندسی کشاورزی؛حقوق، زیست شناسی و رشته مهندسی کامپیوتر هستند.
وی تصریح کرد: به منظور سازماندهی بهتر، هماهنگی بیشتر و یکپارچگی و اطلاع رسانی به موقع به دانشجویان برای شرکت در المپیاد علمی و کمک به دانشجویان نخبه ، برای نخستین بار از طرف سازمان مرکزی لیست داوطلبین واجد شرایط استخراج شدو با همکاری مراکز استانی داوطلبین در المپیاد مذکور شرکت کردند که نسبت به سال گذشته رتبه های بسیار بهتری را کسب نموده اند.
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: انتظار می رود با تشکیل دبیرخانه المپیاد علمی در سازمان مرکزی و با برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان دارای شرایط و تعیین اساتید راهنما در رشته های المپیادی و همراهی داوطلبین تا مرحله نهائی ، در سال آینده در تمام رشته بتوانیم رتبه های بهتری کسب نمائیم.
وی در پایان افزود: رتبه اول تا پانزدهم مرحله نهايي المپيادهاي علمي دانشجويي کشور مستقيما توسط دانشگاه ها ، بدون شرکت در آزمون کارشناسي ارشد پذیرش می شوند.

 
امتیاز دهی