اخبار
1398/5/27 یکشنبه
بازديد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از واحد پردیس؛
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی برای تکمیل فضای فیزیکی دانشگاه پیام نور پردیس اعلام حمایت کرد

.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ضمن ابراز امیدواری برای توسعه کمی دانشگاه پیام نور واحد پردیس بر ارتقاء کیفیت آموزش عالی تاکید کرد و افزود: کمیته آموزش عالی مجلس به جد در پی کمک به دانشگاه‌ پیام نور برای بالابردن فضای فیزیکی در شهرستان پردیس است.
دکتر تیمور تنها رئیس دانشگاه پیام نور واحد پردیس نیز گفت: باتوجه به موقعیت شهرستان پردیس به لحاظ سکونت اقشار متوسط در مسکن مهر پردیس نیازمند است مسئولین استانی و شهرستان پردیس در راستای تحقق اهداف دانشگاه کمک و مشارکت نمایند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دبیر کمیته آموزش عالی مجلس، از بازدید این کمیته از دانشگاه پیام نور واحد پردیس خبر داد و گفت: کمیته آموزش عالی مجلس به دنبال کمک به  ارتقای کیفیت در دانشگاه‌ها است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در طی این بازدید کم و کیف وضعیت آموزشی، پژوهشی، وضعیت فیزیکی دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان در مقاطع مختلف، را مورد بررسی قرار داد.
دکتر اولاد قباد با اشاره به برنامه کمیته آموزش عالی مجلس ، گفت: در کمیته آموزش عالی مجلس موضوع پروژه ساختمانی واحد پردیس که نیمه تمام مانده است را پیگیری خواهیم کرد.

 
امتیاز دهی