اخبار
1398/4/19 چهارشنبه
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
در طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی دانشگاه پیام نور تلاش ویژه ای خواهیم کرد

.

دکتر احسان قاضی زاده از پیگیری ویژه طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور فریمان برگزار شد و از زحمات دکتر کدیور تقدیر و دکتر احمد فدوی با حکم رئیس دانشگاه پیام نور به سمت رئیس دانشگاه پیام نور فریمان منصوب شد .
در حاشیه این مراسم دکتر احسان قاضی زاده نماینده مردم فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته افزود: امیدوارم روند رو به رشد مرکز فریمان در حوزه های دانشجویی،دانشگاهی،فعالیتهای فرهنگی اجتماعی،اعضای هیات علمی،ارتقا سطح رشته ها و ارتقای مرکز در تمامی شقوق سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.
دکتر قاضی زاده هاشمی در پاسخ به همکاران در خصوص طرح تبدیل وضعیت کارکنان افزود: در طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی دانشگاه پیام نور تلاش ویژه ای خواهیم کرد.
دکتر قاضی زاده افزود :در خصوص دانشگاه پیام نور نشست های موثری با وزیر و رئیس دانشگاه برای مراکز جانبی،اقامتی و رفاهی داشته اینم و مقرر شد مطالبات به صورت جدی پیگیری شود.
وی در خصوص ایجاد مرکز بین الملل بیان داشت: از دکتر زمانی و دکتر نژادعلی بابت پیگیری مرکز بین الملل واحد سرخس تشکر ویژه داریم و با بهره گیری از این ظرفیت می توانیم حجم گسترده ای از دانشجویان آسیای میانه و افغانستان را در دانشگاه پیام نور واحد سرخس جذب نماییم که بدون شک تاثیر مثبتی در توسعه شهرستان نیز خواهد شد. دکتر نژادعلی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز افزود: دانشگاه پیام نور با همه فراز و نشیب ها، امروز خودش را در جامعه نشان داده و در حال پیشرفت رو به جلو می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود:همه کارکنان باید با همت، باور و امید ،تلاش خود را جهت تقویت نقاط قوت دانشگاه  به کار بگیرند.
شایان ذکر است دکتر کدیور رییس پیشین این مرکز به عنوان معاون اجرایی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی منصوب شد.

 
امتیاز دهی