برگزیده
1398/8/8 چهارشنبه
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خبر داد:
تدوین سند جامع منابع انسانی دانشگاه پیام نور در سال 98

.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از تدوین سند جامع منابع انسانی دانشگاه پیام نور در سال 98 خبر داد.
 دکتر علیزاده در گفت و گوی زنده با کارکنان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور ضمن پاسخ به پرسش های آنها، به برنامه های مهم حوزه معاونت اداری، مالی و عمرانی در سال 98 اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه های «سند راهبردی دانشگاه» در اولویت قرار می گیرد و عمده نگاه ما این است که منزلت و جایگاه دانشگاه را ارتقا دهیم و با ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان و حضور در عرصه های بین المللی با جذب دانشجوی خارجی مثمر ثمر باشیم.
وی تصریح کرد: معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درصدد است مراکز و واحدهای دانشگاه را به سمت خودگردانی سوق دهد به نحوی که وابستگی آنها به منابع پایدار باشد و با کاهش و یا افزایش دانشجو با چالش جدی رو به رو نشوند.
وی تشویق مراکز و واحدهایی که صرفه جویی و درآمدزایی داشته اند را ضروری دانست و گفت: سیاست دانشگاه افزایش درآمدهای غیرشهریه ای است و باید رغبت و انگیزه لازم را در مجموعه ایجاد کنیم که به این منظور تمام درآمدهای مراکز  و واحدها به آنها بر می گردد.
دکتر علیزاده از تنظیم تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور برای رفاه بیشتر دانشجویان و حل مشکلات مالی کسانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند، علاوه بر بانک انصار و بنیاد علوی، با بانک قرض الحسنه مهر نیز تفاهم نامه همکاری تنظیم کرده و بر این اساس دانشجویان در این نیمسال علاوه بر تسهیلات ترم گذشته، می توانند از وام بانک مهر نیز بهره مند شده و برای بازپرداخت وام خود به مدت یکسال فرصت دارند.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به فوق العاده مراکز مرزی در احکام همکاران گفت: مبلغ فوق العاده مناطق عملیاتی و امنیتی درگیر در جنگ، طبق مصوبات هیات امنا و هیات رئیسه ، پس از تامین اعتبار سال 98، در احکام همکاران اعمال خواهد شد.
وی افزود: مبلغ فوق العاده مناطق مرزی نیز در احکام کلیه همکاران در این مناطق اعمال شده است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور همچنین از امکان انتقال نیروها به دیگر دانشگاه ها خبر داد و ضمن تاکید بر اینکه هیچ نیرویی در دانشگاه پیام نور تعدیل نخواهد شد، گفت: طبق توافق دانشگاه با وزارت علوم، آن دسته از همکارانی که تمایل به کار در دیگر دانشگاه ها را دارند  با کسب اعلام نیاز از دانشگاه مقصد، می توانند منتقل شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر