برگزیده
1398/8/4 شنبه
دکتر حسن علیزاده:
تفویض اختیار به استانها موجب  بالا بردن راندمان کاری و تسریع در امور است. 

.

دکتر علیزاده در بازدید از مراکز سمیرم ،شهرضا و اصفهان با عنوان اینکه مسائل و دغدغه های دانشگاه پیام نور مسائلی است که کل کشور و کلیه دستگاه ها نیز در این برهه حساس با آن روبه رو هستند و می توان این مسائل را با تدبیر و مدیریت مرتفع کرد.

وی با اشاره به تفویض اختیار به استانها گفت: خوشبختانه در حوزه اداری مالی و عمرانی این حرکت شروع شده است و اعتقاد داریم کلیه مسائلی که قابل انجام در استان و مراکز و واحدها است باید تفویض شود تا کارها سریعتر انجام شود.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به را ه اندازی کمیته رفع موانع درآمد های غیر شهریه ای در دانشگاه پیام نور افزود: 

با ایجاد منابع مالی جدید و پایدار در قالب طرح های درآمد زای  بلند مدت، چالش ها را مدیریت و پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود:صرفه جویی ، افزایش درآمدهای غیرشهریه ، ایجاد منابع پایدار شرط تداوم فعالیت دانشگاه است که باید در دستور کار همه بخشهای دانشگاه درسراسر کشور قرار گیرد.

دکتر علیزاده با اشاره به کیفیت بالای آموزش در دانشگاه پیام نور بین دانشگاه های نیمه حضوری و غیر حضوری کشور تصریح کرد:

 30 درصد از پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی  دانشگاه های معتبر داخلی در سال 96 از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بوده اند.

دکتر حسن علیزاده تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در جهت حمایت از دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت اقدام به ارائه تسهیلات کم بهره با نرخ سود 4/2 درصد در سال نموده است و دانشجویان جهت دریافت این تسهیلات به میزان کل شهریه دوره تحصیلی خود از اول مهرماه سال جاری می توانند به بانک های عامل مراجعه نمایند.
دکتر علیزاده طرح های در دست اقدام دانشگاه را راه اندازی شرکت های دانش بنیان، صندوق مالی و اعتباری، راه اندازی چاپ و انتشارات، را اندازی شرکت های گردشگری، راه اندازی بنیاد خیرین، مراکز آموزش های آزاد، جذب منابع دولت و منابع توازن منطقه ای و چند طرح در دست مطالعه دیگر اعلام کرد.

✳️ حفظ و تقویت کیفیت آموزشی از اولویت های دانشگاه است.

معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه گفت : حفظ و تقویت کیفیت آموزشی از اولویت های دانشگاه است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم مسائل مالی در کیفیت آموزشی تاثیر بگذارد.
وی از افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی اضافه کاری در فصل امتحانات برای اعضای قرنطینه خبر داد .

❇️ تنها کانال رسمی معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور 
لینک های کانال در پیام رسان های تلگرام، ایتا و سروش
t.me/hamkarpnu
https://eitaa.com/hamkarpnu
https://sapp.ir/edari.pnu.ac.ir

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر