آرشیو اخبار
1398/6/30 شنبه
بابرگزاری مراسم اختتامیه واعلام نتایج؛
درخشش بی نظیر دانشجویان دانشگاه پیام نور درمسابقات ملی نانو

.

مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو، با حضور مسئولین ستاد فناوری نانو، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و معاون فرهنگی اجتماعی دانشجویی دانشگاه پیام نور،مسئولین دانشگاه ها، برگزیدگان، نهادهای ترویجی، مدرسان و فعالان این مسابقه در  سالن جابر بن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

دراین مراسم دکتر محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نورگفت : یکی از مأموریت‌های تعریف‌شده در دانشگاه ایجاد روحیه و نشاط میان دانشجویان است. برگزاری مسابقات، المپیادها، جشنواره‌ها و رقابت‌ها یکی از راه‌هایی است که می‌توان روحیه رقابتی را میان دانشجویان ایجاد کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت : دانش یک ابزار قدرتمند برای بهبود کیفیت زندگی است که باید برای توسعه کشور به کار گرفته شود.جریان نانو به عنوان یک الگو برای دیگر بخش‌های علمی و فناوری کشور است که پتانسیل ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف صنعتی را دارا است.

و در پایان از برگزیدگان این مسابقه تقدیر شد و دانشجویان مبتکر فناوری نانو مراکز دانشگاه پیام نور توانستند 6 عنوان در بخش های مختلف این مسابقه کسب نمایند.

  1. رتبه اول بخش  اثار رسانه ای دانشجویی فناوری  نانو ؛خانم عاطفه نوع خوا از انجمن فناوری نانو  دانشگاه پیام نور مرکز اردکان
  2. رتبه سوم بخش  اثار رسانه ای دانشجویی فناوری  نانو ؛ میلاد کریمی از انجمن نانو فناوری دانشگاه پیام نور مرکز اراک
  3. رتبه دوم بخش نشریات دانشجویی کوثر ملکی ، از انجمن فناوری نانو دانشگاه پیام نور مرکز ایلام
  4. رتبه دوم نهاد دانشجویی، نفیسه حدی از انجمن شیمی دانشگاه پیام‌نور مرکز فریمان
  5. رتبه هفتم بخش تجارب نو سیده مریم سادات رابط انجمن شیمی دانشگاه پیام نور تهران شرق ، را کسب کردند.
  6. رتبه اول ،مراکزآموزش، دبیرخانه فناوری‌نانو استان خراسان رضوی،خانم مهندس علیان نژاد که فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور مرکز مشهد می باشد.

مسابقه ملی فناوری نانو بزرگ‌ترین رویداد علمی دانشجویی کشور در حوزه فناوری نانو است که دانشجویان از رشته‌ها و مقاطع دانشگاهی مختلف در آن به رقابت می‌پردازند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر