آرشیو اخبار
1398/6/23 شنبه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور:
دانشگاه ۱۳۰ سالن ورزشی فعال در سطح کشور دارد

.

معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: در حال ساماندهی فضای ورزشی موجود در دانشگاه‌ها هستیم و چیزی حدود ۱۳۰ سالن ورزشی فعال داریم که متناسب با مراکز دانشگاهی توزیع شده است.
معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور ، پیرامون سیاست‌های دانشگاه پیام نور درباره خوابگاه دانشجویی گفت: ساختار ما با خوابگاه دانشجویی سازگار نیست البته در مورد دانشجویان تحصیلات تکمیلی تمهیداتی برای خوابگاه‌های خودگردان اندیشیده شده است و خودگردان‌های غیروابسته به پیام نور و غیردولتی برای آن‌ها تدارک دیده شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور برای افزایش سرانه ورزشی در کشور تلاش می‌کند، گفت: همین امسال طرحی برای تمام دانشگاه‌های پیام نور پیش نویس شد که در تمام سالن‌ها برای خانم‌ها و آقایان در هفته دو زمان مشخص برای ورزش به صورت رایگان پیش بینی شود که دانشجویان و کارمندان بتوانند از آن استفاده کنند.
ناجی ادامه داد: همچنین در حال ساماندهی فضای ورزشی موجود در دانشگاه‌ها هستیم و چیزی حدود ۱۳۰ سالن ورزشی فعال داریم که متناسب با مراکز دانشگاهی توزیع شده است برخی در حال تکمیل است و منتظر هستیم تا گشایشی حاصل شود و بتوانیم به زودی زود آن‌ها را تکمیل کنیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر