برگزیده ها

1401/9/16 چهارشنبه
با ارسال پیامی؛
رئیس دانشگاه پیام نور فراررسیدن روز دانشجو را تبریک گفت

.

دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشجو باید با نگاه تیزبین خود دائم اوضاع علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران و جهان را رصد نموده و با نقد منصفانه ضمن روشنگری و بصیرت، در مسیر ارتقا وضعیت موجود و دفع هجمه های دشمنان حرکت کند.
به گزارش روابط عمومی، متن کامل پیام دکتر تقی زاده  بدین شرح است:

بسمه تعالی
16 آذر روز مبارزه با زیاده خواهی و تعرض استکبار به حقوق ملت ایران و ایستادگی دانشجویان شهید برای استقلال کشور در برابر بیگانگان و لوح زرین و سند افتخار قشر دانشجو بر تاریخ کهن این مرز و بوم است.
 دانشجویان قشر فرهیخته جامعه و مدیران فردای کشور هستند که تاکنون نیز با اهتمام ویژه در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم ساخته اند.
بدون شک بر کسی پوشیده نیست که رشد و شکوفایی یک کشور در گرو دانشجویانی پویا، آگاه، پرتحرک و مصلحت اندیش است و دانشجو باید با نگاه تیزبین خود دائم اوضاع علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران و جهان را رصد نموده و با نقد منصفانه ضمن روشنگری و بصیرت، در مسیر ارتقاء وضعیت موجود و دفع هجمه های دشمنان حرکت کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز 16 آذر، روز دانشجو، این روز میمون و فرخنده را به جامعه دانشگاهی خصوصاً دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش روز افزون شما عزیزان و با جهاد پژوهشی و تحول در نظام علمی و فناوری کشور در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و حفظ کیان انقلاب و آرمان های شهدای گرانقدر گام برداریم.
 

 
امتیاز دهی