استان ها
1398/11/15 سه‌شنبه
همزمان با ایام الله دهه فجر ؛
جشنواره دستاوردهای دانشجویی دردانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزارشد

.

آیین افتتاح جشنواره دستاوردهای دانشجویی در سالن تیزفهم مرکز تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی:همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، آیین افتتاح جشنواره دستاوردهای دانشجویی ، با حضور مسئولین ستاد استان و مراکز و واحدهای شرکت کننده ، به میزبانی مرکز تبریز در سالن ورزشی ، فرهنگی تیزفهم برگزار شد.
دکتر معصومی با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : همزمان بودن  این جشنواره با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می تواند منشاء خیر و برکت برای دانشگاه و دانشجویان باشد.
دکتر معصومی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه توانمندی جوانان و دانشمندان کشور ، ادامه داد : هر اندازه دانشجویان و آینده سازان ما بتوانند در عرصه علمی و پژوهشی و تولید علم و تبدیل آن به ثروت پیشرفت نمایند به همان اندازه دشمنان قسم خورده نظام از تعبیر خواب خود در مورد کشور سربلند ایران ناامید خواهند شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور جزو بهترین و توانمندترین دانشجویان کشور هستند ، گفت : دانشجویان ما با افتخار آفرینی در عرصه های مختلف نشان داده اند که هیچ غیرممکنی برای آنها در عرصه های مختلف وجود ندارد.
وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی دانشگاه و دغدغه تمامی مسئولین در برگزاری هدفمند برنامه های فرهنگی ، گفت : برای حوزه های مختلف فرهنگی در طی سال جلسات منظم برگزار و تصمیمات لازم را با برنامه ریزی های دقیق می گیریم که امروز شاهد یکی از این فعالیت ها در این جشنواره هستیم که حاصل زحمات شبانه روزی دانشجویان عزیز و خستگی ناپذیر مرکز تبریز و سایر مرازک و واحدهای استان هست .
دکتر معصومی با اشاره به وجود برخی مشکلات مالی و کمبودها در اثر کاهش بودجه های اختصاص یافته طی امسال و سال گذشته ، گفت : در خصوص حوزه فرهنگی تمامی بودجه ابلاغی از سوی سازمان مرکزی با دقت و تنها برای مسائل فرهنگی هزینه می شود و سعی داریم با درآمد زایی در پررونق شدن برنامه های فرهنگی بیش از پیش موفق عمل نماییم .
در پایان دکتر معصومی ضمن تشکر از مدیریت فرهنگی و امور دانشجویی استان و تمامی مسئولین و دانشجویانی که در برپایی و برگزاری این جشنواره دست داشته اند ، گفت : امیدوارم برگزیدگان این جشنواره بتوانند در مرحله کشوری که به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد ، درخشش خوبی داشته باشند و برای دانشگاه پیام نور استان همچون سنوات گذشته افتخارآفرینی نمایند.
                                                                                 
 
 
 

 
امتیاز دهی