استان ها
1398/11/12 شنبه
در پایان رقابت های پاورلفتینگ دانشجویان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری :
تیم پاورلفتینگ دانشگاه پیام نور قهرمان مسابقات دانشجویان استان شد

.


رقابت های پاور لفتینگ دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری با قهرمانی تیم پاورلفتینگ دانشگاه پیام نور استان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی، اولین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ دانشجویان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه پیام نورمرکزشهرکرد برگزار و با شناخت تیم های برتربه پایان رسید.
در این دوره از مسابقات61 ورزشگار از 6 تیم دانشگاهی به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با بیشترین امتیاز مقام اول ، دانشگاه آزاد اسلامی دوم و دانشگاه علمی کاربردی در جایگاه سوم ایستاد.
گفتنی است در این دوره مسابقات ورزشکاران در 3 ماده ورزشی پاورلفتینگ ، پرس سینه وددلیفت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک کسب قهرمانی تیم پاورلفتینگ دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد : دانشجویان دانشگاه پیام نور که همواره در عرصه‌های علم و دانش افتخارآفرین بوده‌اند، این بار در میدان ورزش قهرمانی نیز خوش درخشیدند و جلوه دیگری از توانمندی نسل جوان استان را به نمایش گذاشتند، اینجانب این موفقیت غرورانگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این افتخار، سرآغاز پیروزی‌های درخشان‌تر در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی باشد.

 
امتیاز دهی