استان ها
1402/4/14 چهارشنبه
برگزاری گردهمايي فرهنگي- آموزشي بخشداران ودهياران استان فارس به ميزباني دانشگاه پيام نور مركز شيراز
بزرگترین گردهمایی فرهنگی آموزشی دهیاران و بخشداران استان فارس با عنوان توسعه و فرهنگ با رویکرد علوی در مرکز اجتماعات غدیر دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد

.


بزرگترین گردهمایی فرهنگی آموزشی دهیاران و بخشداران استان فارس با عنوان توسعه و فرهنگ با رویکرد علوی در مرکز اجتماعات غدیر دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس در این مراسم که  با همکاری دانشگاه پیام نور و استانداری فارس به مناسبت عید سعید غدیر  برگزار شد شرکت کنندگان از محتوای آموزشی اساتید حوزه و دانشگاه در بحث سیره حکومتی امام (‌ع)، مولفه های حکمرانی اسلامی، غدیر و موضوعات پیرامون آن برخوردار شدند.
آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در این مراسم گفت:غدیر ارایه الگو، سبک حکمرانی، معیار زندگی و سبک زندگی بشر است، غدیر پیوستن قطره وجود ما به دریای خوبی های امام علی (ع) است.
آیت الله  صدیقی افزود: اگر می بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آنها حضور می یابند همه سبک امام علی (ع) است.
آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در ادامه این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیر و روز دهیار پس از استماع دغدغه های یکی از شرکت کنندگان قول پیگیری مطالبات این قشر را داد.
دکتر ایمانیه استاندار فارس نیز در این مراسم گردهمایی دهیاران را در برنامه ای با محوریت غدیر مغتنم شمرد و از دهیاران خواست مبلغ غدیر در روستاهای خود باشند.
دکتر محسن جاجرمی زاده رییس دانشگاه پیام نور استان فارس نیز با تاکید مجدد بر رسالت آموزشی دانشگاه پیام نور ، این دانشگاه را الگوی جهاد سازندگی آموزش عالی خواند و گفت: دانشگاه پیام نور با تمام توان به مسیر خود در جهت توسعه فرهنگی،علمی و آموزشی خود در کشور ادامه خواهد داد.
همچنین آیت الله علی محمدپور بجنوردی و آیت الله حسینی قزوینی اساتید حوزه و دانشگاه طی سخنانی ضمن پرداختن به ابعاد شخصیتی امام علی (ع) به تبیین موضوع غدیر پرداختند.
گفتنی است طرح آموزش اعضای شوراهای اسلامی و کارکنان شهرداری ها و دهیاری های استان فارس که بر اساس تفاهمنامه مشترک استانداری و دانشگاه پیام نور فارس از سال گذشته در حال اجراست با ارائه سرفصلهای عمومی و تخصصی و ارائه مدرک دانشگاهی مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است.
اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله لطف الله دژکام در مسجدالزهرا(س)  دانشگاه پیام نور شیراز پایان بخش برنامه دهیاران و بخشداران استان فارس بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر