استان ها
1402/4/7 چهارشنبه
به مناسبت تجلیل از دست‌اندرکاران اولین همایش روایتگران پیشرفت؛
تقدیر استاندار کرمان از خانم فهیمه جنگجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمان

.

استاندار کرمان با تجلیل از دست‌اندرکاران اولین همایش روایتگران پیشرفت، برگزاری این همایش را بنای خیری برای کشور در بیان پیشرفت‌ها و دستاوردها دانست.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار  با تجلیل از دست‌اندرکاران اولین همایش روایتگران پیشرفت که به همت روابط عمومی استانداری کرمان برگزار شد، برگزاری این همایش را بنای خیری برای کشور دانست و بر تداوم آن با محورهای مختلف تاکید کرد.
وی با اشاره به حضور جمع کثیری از رسانه‌های داخلی و خارجی در استان و بازدید از ظرفیت‌های معدنی و صنعتی، مزار شهید سلیمانی، باغ شاهزاده و کویر استان، گفت: در سه روز برگزاری همایش، همه این ظرفیت‌ها از سوی رسانه‌های متعدد ملی و بین‌المللی معرفی شد.
استاندار کرمان از پشتیبانی شرکت‌های خصوصی در برگزاری بهتر همایش نیز قدردانی کرد و گفت: همایش روایتگران پیشرفت، حجم بالایی از بازخوردهای مثبت و انتشار رسانه‌ای را برای استان کرمان به همراه داشت.
لازم به ذکر است خانم فهیمه جنگجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور کرمان ، عضو هیات رئیسه شورای روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان و مسول کمیته آموزش شورا استان  و از عوامل اثر گذار  برگزاری همایش روایتگران پیشرفت بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر