استان ها
1402/3/23 سه‌شنبه
با حضور رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان؛
جلسه تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس، برگزار شد

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در جلسه‌ای با حضور دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، و دکتر رئوفی مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان، معاونین دانشگاه و اعضای بسیج دانشجویی و مسئولین و از زحمات مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد تقدیر و مسئول جدید این مجموعه معرفی شد.

دکتر منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با توجه به نقش تشکل های دانشجویی در سطح دانشگاه ها،افزود؛ آنچه امروز به عنوان بازوی توانمند در منابع انسانی دیده می شود، افراد و شخصیت های است که در تشکل های دانشجویی و مکتب بسیج دانشجویی ساخته می شوند.



وی همچنین در ادامه از نقش مثبت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در حوزه فرهنگی به عنوان یک بال توانمند در اجرای اقدامات متعدد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی یاد کردند و در پایان نیز از حمزه روزدار مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام هرمزگان تشکر و برای حسام الدین روشی آرزوی موفقیت در این مسئولیت نمودند.


در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: بسیج از ابتکارات ناب امام خمینی(ره) است، امامی که دنیا را به حرکت وا داشت و خودش در جمله زرینی می فرماید: افتخارم این است که بسیجی ام.
مسیری که امام در سال ۵۷؛ ایجاد کرد در امتداد آن در سال ۶۷ با ایجاد بسیج دانشجویی تحولی در این عرصه بنا نهادند.
بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره نقش و پرچمداری بسیج در صحنه دانشگاه ها نکاتی را ارائه کردند، امروز بسیج در دانشگاه «امید» است و دشمن سعی در آن دارد که این امید را از جوانان بگیرد.
وی در ادامه گفت: درک میدان و حضور در کف دانشگاه بسیج مهم است، امروز باید بسیج در دانشگاه میدان داری کند و اجازه ندهد این میدان محلی برای عرضه اندام دشمن باشد. اینکه بسیج تشکل اصلی و رسمی دانشگاه پیام نور هرمزگان است نکته پر اهمیتی است و لازم است از این ظرفیت نهایت استفاده را داشت.


در پایان این مراسم با حضور دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و مدیران و مسئولان سایر حوزه‌ها و معاونت‌ها با اهدای لوح از مسئول سابق بسیج دانشجویی تقدیر وحکم مسئول جدید بسیج دانشجویی به وی ابلاغ شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر