فرهنگی
1402/12/19 شنبه
با حضور رئیس دانشگاه پیام نور برگزار شد:
جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر

.

جشن ازدواج 17 زوج دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حضور دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور و دکتر پریمی معاون اداری مالی دانشگاه در بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دکتر تقی زاده در این مراسم ضمن تاکید بر مقوله ازدواج دانشجویی اظهار داشت: ازدواج های دانشجویی از جمله ازدواج های ماندگار و پایدار می باشد که بر پایه شناخت، دانش و فرهیختگی صورت می گیرد و عموماً این ازدواج ها در مسیر تشکیل خانواده، تحکیم بنیان‌های اجتماعی و تعالی جامعه نقش مهمی دارد.

دکتر تقی زاده تصریح کرد: عالم بر مبنای زوجیت شکل گرفته و بر اساس آیات خداوند متعال در قرآن کریم زوج ها در کنار هم آرامش می گیرند و زن و مرد با فهم و درک متقابل و از خودگذشتگی به نفع همدیگر، می توانند مایه آرامش یکدیگر قرار گیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین به مقوله جوانی جمعیت نیز تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر جوانی جمعیت دارند که این ازدواج دانشجویی می تواند فرزندآوری را تقویت کند و رشد جمعیت را نیز در پی داشته باشد.

وی در پایان افزود: هر اتفاقی در عالم ثمره و نتیجه ای دارد و نمی‌شود ابتر و بی اثر بماند؛ در جریان خلقت انسانها همواره نسبت به اینکه این زوجیت، معنا و ثمره بدهد امری مهم مطرح بوده و آن اولاد و فرزندان پاک سرشت است حتی مطالعات نیز نشان دادند فاصله مناسب فرزندآوری برای زوجین به صمیمیت، تربیت درست و عناصر موثر اجتماعی کمک می‌کند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر