استان ها
1399/10/15 دوشنبه
همزمان با سالگرد شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی
اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد
با حضور معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری
اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی  در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که به صورت مجازی برگزارشد ، آقای اسماعیلی معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان سخنانی پیرامون سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت و اظهار کرد : راه و منش شهید سلیمانی را بایستی سرلوحه کار خود قرار دهیم و از مکتب حاج قاسم درس بگیریم.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فرمانده شجاع و مرد میدان مبارزه با دشمنان بود افزود : شجاعت سردار سلیمانی دارای ویژگی مهم و خاصی همچون باور قلبی به وعده الهی  بود و همین امر سبب شد تا  نام و یاد این شهید بزرگ در قلوب مسلمین و مظلومین جهان  همواره زنده بماند.
ایشان یکی از خصیصه های بارز این شهید بزرگوار را تواضع و خضوع در برابر ولایت مداری دانست و افزود: ولایت مداری شهید حاج قاسم سلیمانی  برگرفته از مکتب حضرت زهرا(س) بود که می‌تواند الگویی برای جوانان و آیندگان باشد.
معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه  ،  مردم داری و فروتنی از خصلت های ویژه سردار سلیمانی بود گفت : وظیفه ماست که یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی بداریم و به بهترین شکل ممکن، آیین های گرامیداشت و بزرگداشت سردار دل ها برگزار نماییم. 
در ادامه ی این جلسه حاضرین از بیانات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی استفاده کردند و در پایان  از مداحی مجازی  در وصف سردار دلها  بهره جستند.
گفتنی است این مراسم به همت دفتر فرهنگی اجتماعی و همکاری نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir